poniedziałek, 10 lutego 2014

100 pytań do... Berybojki

Dziś naszym gościem jest Monika Restecka, która w ciekawy i oryginalny sposób ozdabia grafikami odzież - dla lubiących się wyróżniać :)







1. Kim jesteś? Jakie sa twoje życiowe role? Napisz kila słów o sobie. 
Jak śpiewał kiedyś Fisz: „składam się z części nie spójnych ze sobą nawzajem”. Na co dzień jestem inżynierem w Instytucie Spawalnictwa, a sztuka to moja pasja. Czyli coś dla ciała, coś dla ducha.

2. Dlaczego zaczęłaś zajmować się rękodziełem?
Było to zawsze moim marzeniem i najzwyczajniej mówiąc sprawia mi to przyjemność. Tak jak na facebooku - klik  "lubię to!".

3. Dlaczego wybrałaś dana technikę? Co cię w niej uwiodło?
Nie wiem czy uwiodło to dobre słowo na określenie mojego powiązania z tą techniką. Maluję na t-shirtach, bluzach i innych typach odzieży dlatego, że to żywe obrazy. Nie wkładasz tego do ramki i nie wieszasz na ścianę, ale zakładasz na siebie. Jest częścią twojego dnia, sposobem na wyrażenie siebie.

4. Dla kogo tworzysz swoje prace?
Prace tworzę dla każdego. Jestem inicjatorem akcji „KAŻDY NAS NOSI”. Nie ważne ile masz lat, skąd pochodzisz, czym się zajmujesz, jaki masz charakter i co lubisz.

5. Co jest dla ciebie inspiracją?
Nad tym pytaniem szczerze przyznam, że trochę się zastanawiałam i odpowiem krótko: świat.

6. Jak powstają twoje prace? Jak wygląda twój proces tworzenia?
Jestem człowiekiem trochę nieuporządkowanym. Zaczynam kilka rzeczy na raz a potem wracam w różnej kolejności do poszczególnych. Można powiedzieć, że mój proces tworzenia to wyłanianie czegoś z chaosu.

7. Co byś doradziła raczkującym w danej technice?
Wytrwałości, cierpliwości, optymizmu.

8. Ulubiony projekt?
Moim ulubionym projektem jest świąteczny renifer. Dzięki pomocy zaprzyjaźnionej firmy z targów udało się pozyskać specjalnie uszytą, jedyną taką wersję tuniki z kapturem na której powstał malunek.

9. Największe dotychczasowe wyzwanie?
Dotychczas i nadal największym wyzwaniem jest sytuacja, w której ktokolwiek usłyszy Berybojki będzie wiedział co to za firma i czym się zajmuje.

10. Ulubiony kolor?
Stanowczo zielony.

11. Czy jest coś czego nie znosisz?
Wstawać rano :)
 a jeśli chodzi o coś związanego z rękodziełem to… wstawać rano :D

12. Jakie jest twoje życiowe motto?
„Do odważnych świat należy”.

13. Twój największy sukces?
Czuję, że niebawem nadejdzie.

14. Najciekawsza przygoda w życiu?

Życie jest dla mnie jedną, wielką i najciekawszą przygodą.

15. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Moją ulubioną książką była zawsze „Zbrodnia i kara”, chociaż dawno jej nie czytałam, a poglądy zmieniają się z czasem, to i tak przy tym zostanę.

16. Jesteś człowiekiem Odrodzenia czy skupiasz się na jednej rzeczy?
Dobrze to brzmi – jestem człowiekiem Odrodzenia.


17. Człowiek-chaos czy przykładny porządek?
Człowiek – chaos, ale w tym szaleństwie jest logika ;) 


Interesują Was nietypowe grafiki na koszulkach i nie tylko? Zapraszamy na stronę Moniki 
www.berybojki.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz