poniedziałek, 24 lutego 2014

100 pytań do... Atelier Gosha

Na nasze pytania odpowiada Małgorzata Szachowska, której pasją jest filcowanie.





1. Kim jesteś? Jakie są twoje życiowe role? Napisz kila słów o sobie. 
Nie planowałam mieć męża, a mam. Nie planowałam mieć dzieci, a mam dwoje, obojga płci. Nie mogę wyjść z podziwu jakie są mądre, pracowite i urodziwe. Chaos przerodził się w porządek i planowanie każdego dnia, co przyniosło owoce i sukces.

2. Dlaczego zaczęłaś zajmować się rękodziełem? 
Żeby zająć czymś ręce i czas.

3. Dlaczego wybrałaś dana technikę? Co cię w niej uwiodło?
Taka prosta technika, a takie możliwości!

4. Dla kogo tworzysz swoje prace? 
Dla siebie, a czasem wprost przeciwnie.

6. Jak powstają twoje prace? Jak wygląda twój proces tworzenia?
Czasem plan, czasem wprost przeciwnie.

7. Co byś doradziła raczkującym w danej technice? 
Praca, praca, praca.

8.Ulubiony projekt? 
Nie ma takiego, lubię wszystkie swoje prace.

9. Największe dotychczasowe wyzwanie? 
Dopiero przede mną.

10. Ulubiony kolor? 
Pytanie o ulubiony kolor wydało mi się najtrudniejsze z całego zestawu pytań. W końcu po katordze myśli wybrałam zieleń, choć tylko o włos zwyciężyła nad brązem. Za jego wskazaniem zdecydowało to, że zieleń można otrzymać łącząc kolor niebieski z żółcią.

11. Czy jest coś czego nie znosisz? 
Oj, znalazłoby się.

12. Jakie jest twoje życiowe motto? 
Mottem, którym kieruję się w życiu jest „ jak idzie zima obstaluj buty”.

13. Twój największy sukces? 
Patrz punkt 1.

14. Co jest dla ciebie inspiracją? 
Wielkie, małe, piękne, a czasem brzydkie rzeczy.

15. Najciekawsza przygoda w życiu? 
Chciałam dojść do krateru wulkanu, ale zawróciłam, gdy żar z jego wnętrza przerósł moją wytrzymałość. Z jednej strony nie osiągnęłam celu, ale z drugiej żyję i mam się dobrze, a przecież nie wiadomo co mogłoby się wydarzyć, gdybym zrobiła choć jeden krok dalej. Coś mnie oświeciło. Jak łatwo domyślić się - od tamtego wydarzenia najbardziej nie znoszę nadmiernego upału.

16. Jaka jest twoja ulubiona książka? 
Joseph Heller „Paragraf 22”.

17. Jesteś człowiekiem Odrodzenia czy skupiasz się na jednej rzeczy? 
Czasem na jednej, a czasem wprost przeciwnie.

18. Człowiek-chaos czy przykładny porządek? 
Wszystko zależy od sekwencji czasu. Czasem chaos, a czasem wprost przeciwnie.

Po więcej zdjęć prac z Atelier Gosha zapraszamy na stronę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz