niedziela, 16 marca 2014

100 pytań do... Handmadowo

Dziś na nasze pytania odpowie Kamilla Kwiatkowska szyjąca lale dla dużych i małych.



1. Kim jesteś? Jakie sa twoje życiowe role?
Z zawodu logopeda. Z zamiłowania ręodzielnik. Poza tym żona i matka.
Jeszcze kilka ról na pewno by się znalazło, tak jak u każdej z nas:)
 

2. Dlaczego zaczęłaś zajmować się rękodziełem?
Zawsze lubiłam coś robić. Pociągały mnie nowe techniki,nowe wyzwania.Zaczęło się od malowania na szkle.
Było m.in.tworzenie biżuterii,zalewanie żywicą,troszkę filcowania.Na razie zatrzymałam się na chwilę i szyję przytulanki.

 
3. Dlaczego wybrałaś dana technikę? Co cię w niej uwiodło?
Zaczęłam szyć lalki,bo poszukiwałam nowości.Cały czas tego poszukuję :)
A że nie chciałam powielać schematów,zaczęłam eksperymentować :)

4. Dla kogo tworzysz swoje prace?
Moje prace tworzę i dla dorosłych i dla dzieci.Dla małych i starszych.

5. Co jest dla ciebie inspiracją?
Buzie dzieci.

6. Jak powstają twoje prace? Jak wygląda twój proces tworzenia?
Nie mam gotowego schematu. Każda lalka dostaje własne ciałko i buzię. Później dopasowuję do niej włosy, oczy i ubranko.


7. Co byś doradziła raczkującym w danej technice?
Najważniejsze jest odnalezienie własnego stylu.

8. Ulubiony projekt?
Każda nowo utworzona lalka jest ulubionym projektem :)

9. Największe dotychczasowe wyzwanie?
Wyzwaniem dla mnie jest sam proces szycia lalki. Nie szyję wg schematu i sama z ciekawością oczekuję efektu końcowego :)

 
10. Ulubiony kolor?
Nie mam ulubionego koloru. Zmienia się on w zależności od nastroju.


11. Czy jest coś czego nie znosisz?
Na pewno jest mnóstwo rzeczy. Staram się jednak być tolerancyjna, ale bez przesady - są granice.

12. Jakie jest twoje życiowe motto?
Uwierz w siebie.

13. Twój największy sukces?
Prywatny - to moja Rodzinka. Zawodowy - jest jeszcze przede mną

14. Najciekawsza przygoda w życiu?
Każda przygoda jest ciekawa, oczekiwana i najwspanialsza w danej chwili.

15. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Uwielbiam kupować i czytać książki, ale nie mam swojej ulubionej.

16. Jesteś człowiekiem Odrodzenia czy skupiasz się na jednej rzeczy?
Potrafię robić kilka rzeczy jednocześnie.

17. Człowiek-chaos czy przykładny porządek?
W życiu codziennym - porządek. Zmienia się to z chwilą wejścia do pracowni.Wtedy daję się ponieść chaosowi :)


Do obejrzenia pozostałych prac Kamilli zapraszamy na stronę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz