piątek, 10 października 2014

Wywiad z Beatą Mazur, zwyciężczynią wrześniowego konkursu "Sposób na jesienną nudę".








Beato, jak trafiłaś na stronę Poland/Handmade?
Na Poland/Handmade trafiłam dzięki odwiedzonym przeze mnie targom w Sanoku (15.08).
Wzięłam wizytówki od wystawców, którzy prezentują się na Waszym serwisie.
A obecnie jest to jedno ze źródeł moich inspiracji. 

Czy często bierzesz udział w konkursach?
Szczerze powiedziawszy rzadko, bo nie mam do tego szczęścia.
Dlatego tym bardziej jest mi miło, że ostatnia próba zakończyła się sukcesem. 

Twoją wygraną w konkursie uhonorowano unikatowym naszyjnikiem autorstwa Jagny Bireckiej, byłam przy tym i widziałam jak bardzo Cię to uszczęśliwiło.
Tak jak wspominałam, biorąc udział w konkursie nie wierzyłam w moje szczęście i szanse na wygraną , dlatego zwycięstwo tak mnie ucieszyło.
Naszyjnik od Jagny Bireckiej jest przepiękny i pasuje do praktycznie każdej kreacji, a dodatkowo mogłam zapoznać się z nieznaną mi do tej pory techniką poligliny.

Właśnie... brałaś udział w warsztatach w trakcie Bielskich dni Poligliny... co sądzisz o technice, ktorej się nauczyłaś? Jest bardzo odmienna od  Czy zamierzasz wykorzystać ją w swojej działalności?
Do tej pory moje zainteresowania kręciły się wokół szydełka, drutów i hurtowych ilości włóczki.
W Bielsku mogłam zapoznać się z czymś zupełnie wcześniej nieznanym i muszę przyznać, że bardzo przypadło mi do gustu tworzenie małych arcydzieł z poligliny  i mam nadzieję doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. 

Czy masz na koncie inne nagrody, własne projekty, wystawy?
Jeśli chodzi o moją działalność, to miałam przyjemność brać udział w łódzkim Fashion Weeku oraz krakowskich Targach Dizajnu prezentując swetry mojego projektu. 

A gdybyś miała spędzić dzień w pracowni artysty z Poland/Handmade, kto by to był i dlaczego?
Miałabym ogromną ochotę współpracować z artystami związanymi z wełną czesankową, ponieważ jest najbliższa moim dotychczasowym zainteresowaniom i chciałabym poznać tajniki tej metody. 
Z wielką radością spędziłabym ten dzień z Bożeną Pelczar, ponieważ do Ciebie jest trochę za daleko...

To fakt! Powiedz nam jeszcze  jakie masz plany związane ze swoim rękodziełem?
Aktualnie przygotowuję materiały aby zgłosić się do PolandHandmade i w niedługim czasie zasilić
szeregi twórców.

Życzę powodzenia Beato!

2 komentarze:

  1. bardzo ciekawie jest poznawać nowe osoby - pozdrawiam cieplutko Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się i również pozdrawiamy. Zespół Poland/Handmade.

    OdpowiedzUsuń