wtorek, 11 marca 2014

100 pytań do... Wioletty Ślączki

Na nasze pytania odpowiada Wioletta Ślączka, która zajmuje się filcowaniem.




 
1. Kim jesteś? Jakie są twoje życiowe role? Napisz kila słów o sobie.
Mieszkam w urokliwym miejscu na końcu świata (naprawdę, można dojechać, a wyjechać niekoniecznie), zawodowo nie jestem związana z szeroko rozumianym rękodziełem czy sztuką, z wykształcenia jestem inżynierem, ale nie wykonuję tego zawodu.
Ganiało mnie po świecie, ale jak na razie tam gdzie zaczęłam zatrzymałam się.

2. Dlaczego zaczęłaś zajmować się rękodziełem? 
Ja nie zaczęłam się zajmować rękodziełem, to rękodzieło różnie rozumiane zajęło się mną, w mojej najbliższej rodzinie kobiety gręplowały, przędły,, pokazywały podstawowe ściegi na drutach, sama nauczyłam się haftować i szydełkować, robić aplikacje ze skóry, czy guziczki z gliny Zawsze coś robiłam i tak zostało, i to nie jest ADHD.

3. Dlaczego wybrałaś dana technikę? Co cię w niej uwiodło?
Chciałam spróbować, podobały mi się rzeczy z filcu, a poza tym te ceny!

4. Dla kogo tworzysz swoje prace? 
Dla siebie, znajomych, rodziny...i każdego, komu podobają się moje rzeczy

6. Jak powstają twoje prace? Jak wygląda twój proces tworzenia?
Wiem, czego chcę, planuję… a potem wychodzi cos zupełnie innego.

7. Co byś doradziła raczkującym w danej technice? 
Próbuj i nie zrażaj się niepowodzeniami, w razie czego pytaj, szukaj, Internet jest kopalnią wiedzy.

8.Ulubiony projekt? 
Lubię robić rzeczy nowe, więc on dopiero będzie.

9. Największe dotychczasowe wyzwanie? 
Sukienka z filcu, sukienka na szydełku, skórzane etui na tablet.

10. Ulubiony kolor?
Ulubione kolory zmieniają się i są to całe zestawy, ale teraz odłożyłam na bok brązy..

11. Czy jest coś czego nie znosisz?
Jest.

12. Jakie jest twoje życiowe motto? 
Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy…

13. Twój największy sukces?
Zawodowo: gdy dorosły człowiek powie, że to czego się uczył miało sens (zdarzyło się już).
Hobbystycznie: wernisaż moich filców.

14. Co jest dla ciebie inspiracją?
Wszystko: kolory kwiatów, zakupy, pomysły koleżanek…..

15. Najciekawsza przygoda w życiu?
Samo życie.
16. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Ta, którą aktualnie czytam.

17. Jesteś człowiekiem Odrodzenia czy skupiasz się na jednej rzeczy?
Zawsze mam rozpoczętą pracę i kilka pomysłów w głowie.

18. Człowiek-chaos czy przykładny porządek? 
Porządek i jeszcze raz porządek.
Po więcej zdjęć prac z Wioletty Ślączki zapraszamy na stronę http://wiolzloc.blogspot.com/ i na FB

1 komentarz: